خواص سنگ ها از نظر دانشمندان تاثیر آنها در چاکراها
نوشته شده توسط : داتینو
 
 
 

    درجهان هستی ، بیش از 3000 نوع سنگ وجود دارد که حدود 50 نوع آن دارای مرغوبیت و جذابیت خاصی بوده و از آنها در صنعت جواهرات استفاده می شود .

    سنگ های زینتی و جواهرات ( احجار کریمه ) را نمی توان در همه ی مکان های دنیا یافت . بلکه از میان آنها بعضی مانند کوارتز و عقیق در اغلب مکان ها و بعضی نیز مانند الماس یاقوت و زمرد تنها در بعضی نقاط یافت می شود . 

    مهم ترین مکان های جواهرات دنیا عبارتند از : برزیل ، روسیه ، جنوب قاره آفریقا ، ایالت متحده آمریکا ، استرالیا ، چین ، ایران ، هند ، آلمان ، فرانسه ، چک ، ایتالیا و تایلند که بیشترین معادن انواع جواهرات را به خود اختصاص داده اند . 

    علم جواهرشناسی وسیع ، دقیق و جذاب است و نیاز به زحمت و تلاش و سال ها تجربه در این زمینه دارد . هرچند مهم ترین هدف ما بیان خواص سنگ ها از نظر ائمه معصومین علیه سلام و دانشمندان ایرانی و خارجی که در این زمینه تجارب زیادی کسب کرده اند می باشد ، اما برای شما خوانندگان عزیز ک علاقه به جواهر شناسی داشته و دوست دارند با اطمینان قلب و دقت بیشتری سنگ و حواهرات مورد علاقه خودشان را تهیه کنند ، بعضی اصطلاحات و روش  هایی که جواهرشناسان در آزمایشگاه و بیرون از آن برای شناخت سنگ ها استفاده می کنند در مطالب بعدی در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار خواهد گرفت . 
منبع : داتینو





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: